ФЕЙК: У медсестри в Великій Британії почалась епілепсія після вакцини | VoxUkraine

ФЕЙК: У медсестри в Великій Британії почалась епілепсія після вакцини

26 Лютого 2021
FacebookTwitterTelegram
1597

Перевірка фейків у рамках партнерства з Facebook 

У мережі поширюють відео, на якому нібито в 17-річної медсестри з Великої Британії з’явились ознаки епілепсії після вакцинації від COVID-19.

Утім, немає жодних доказів, що жінка на відео — медсестра, у якої з’явилися ознаки епілепсії і що їй взагалі вводили вакцину.

По-перше, жодне авторитетне джерело не повідомляло про таку ймовірну реакцію на вакцину.

По-друге, немає жодних доказів, що на відео медсестра з Великої Британії і у неї справжні ознаки епілепсії. Крім того, у описі відео зазначають, що медсестрі 17 років. Проте, згідно з британськими вимогами до медсестринства, не можна влаштуватись на роботу медсестрою у 17 років: для того, щоб почати працювати медсестрою, потрібно отримати вищу освіту. До того ж програма навчання повинна передбачати щонайменше 5500 навчальних годин. А от освіта в Великій Британії обов’язкова для всіх віком від 5 до 16 років. Тож щонайменше в 16 можна закінчити школу і готуватись до вступу в університет. Тому працювати медсестрою в 17 років неможливо.

Також невідомо, чи справді на відео в жінки ознаки епілепсії, чи це лише симуляція. Утім, навіть якщо ознаки справжні, то підтверджень, що це наслідок вакцинації — немає.

За даними Міністерства охорони здоров’я та соціальних служб США, серйозні побічні ефекти від вакцин – дуже рідкісне явище. З мільйона вакцинованих пацієнтів серйозна алергічна реакція може розпочатись лише у 1-2 людей. Зазвичай побічні ефекти помірні. Після вакцинації можливі набряк або почервоніння на місці щеплення, легка лихоманка, озноб, відчуття втоми, головний біль або болі в м’язах і суглобах.

Застереження

Автори не є співробітниками, не консультують, не володіють акціями та не отримують фінансування від жодної компанії чи організації, яка б мала користь від цієї статті, а також жодним чином з ними не пов’язаний