МАНІПУЛЯЦІЯ: Австралійський регулятор підтвердив перші випадки міокардиту після бустерних доз вакцини

МАНІПУЛЯЦІЯ: Австралійський регулятор підтвердив перші випадки міокардиту після бустерних доз вакцини

27 Січня 2022
FacebookTwitterTelegram
377

Перевірка фейків у рамках партнерства з Facebook

У мережі поширюють інформацію про те, що нібито австралійський регулятор TGA підтвердив перші випадки міокардиту після бустерних доз вакцини від COVID-19.

Утім, це — маніпуляція.

У звіті регулятора від 13 січня, на який посилаються в публікаціях, зазначено, що до 9 січня 2022 року регулятор отримав: 

  • 4 повідомлення про ймовірний міокардит та 10 повідомлень про ймовірний перикардит після бустерної дози вакцини Comirnaty (Pfizer); а також 
  • 2 повідомлення про ймовірний міокардит та 2 повідомлення про ймовірний перикардит після бустерної дози вакцини Spikevax (Moderna).

Однак, наразі регулятор лише підтвердив отримання інформації про ймовірний зв’язок міокардиту та перикардиту із бустерними дозами вакцин. TGA не зазначав, що вакцини спричинили захворювання у всіх повідомлених випадках.

Автори

Застереження

Автори не є співробітниками, не консультують, не володіють акціями та не отримують фінансування від жодної компанії чи організації, яка б мала користь від цієї статті, а також жодним чином з ними не пов’язаний